Priser Eu Moped

Ring för information !

Utbildningen leder till ett förarbevis och består av en teoretisk del som inkluderar teori-material, lektioner,obegränsade testfrågor på dator och ett teoretiskt kunskapsprov samt en praktisk del som omfattar demonstrerad körning i trafik ( tittar på olika trafikmiljöer) och egen körning på bana där du skall uppvisa färdigheter i hanteringen av eu-mopeden (klass 1, moped som som är konstruerad för max hastighet 45km/h).

För att få framföra klass 1 moped är lägsta ålder 15 år eller körkort (B).

För att ta AM kort krävs ett körkortstillstånd som man hittar på www.transportstyrelsen.se

Utbildningen utförs på trafikskolan och det teoretiska slutprovet på Trafikverket.

OBS. Medtag godkänd ID-handling.

Tänk på att avbokning av körlektion måste göras senast kl 12:00 dagen innan inbokad körtid. Annars debiteras körlektionen.

Pris!

AM-kort kostar 6500 kr i ett grundpaket innehållande 8 tim teori med fri tillgång till trafikskolaonline

(datortester) och 4 körlektioner.

Ev extra körlektioner kostar 900 kr 40 min.Trafikläraren avgör när körningen är godkänd.

Moped klass 2 kostar 4000 kr   ev omprov på sluttestet kostar 250 kr/ gång.

Alla priser gäller from  20210120 Reservation för prisändringar.